perjantai 6. tammikuuta 2017

Tämmönen olen.

Olen Mika Raudasoja Oulust, olin moottoripyörä onnettomuudessa Tervajoen perämettillä. Juhannuksena 2001 , menetin M-pyörä hallinnan pyörä ajautui pellolle ja lensin ison ojan yli ja löin pääni, olin tajuttomana kolma ja puoliviikkoa,
Lääkäri sanoi vaan että loppuelämän hengityskoneessa ja pyörätuolissa loppuelämän. Ehkä olen aika sitkeä ja en jäämään vihanneksi, joskus huono ja nyt hyvä.
Kesällä Kun pääsin sairaalasta kotiin niin lääkäri kysyi että haluanko pyörätuolin kotiin johon vastasin että jos en pysty kävelemään niin makaan. Oli tarkoitus hypätä junan alle ja ratkaista ongelmat yhdellä kerta, Sitten tajusin että minulla oli kolme lasta ja itsemurha ei ole ratkaisi tähän ns. Ongelmaan. Nyt olen naimisissa ihanan vaimoni kanssa ja kolmen upean  aikuisen 'lapsen" isänä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti